Henry Holland & Cher Webb

În timp ce House of Holland împlinește zece ani, Henry Holland și makeup artista Cher Webb vorbesc despre colaborări, cuiburi de petreceri și cum să te menții eclectic

Made for Fashion alătură designeri de modă de top cu makeup artiști pentru conversații sincere despre creativitate, colaborări și podiumuri.

Este greu de crezut că au trecut zece ani de când am văzut-o pe Agyness Deyn tunsă scurt cum se plimba în bluze care țipau "UHU GARETH PUGH" și "CAUSE ME PAIN HEIDI SLIMANE" către oricine voia să asculte. Create de Henry Holland cu ani înainte ca high fashion-ul să prindă cultura merch, tricourile "Fashion Groupie" de la House of Holland au șocat industria cu un nou dicton de stil: unul care onorează atât fanii cât și designerii. Poate că totul a început cu un tricou neînsemnat, dar în anii care au urmat, Holland și-a consolidat poziția ca șef excentric al modei din Londra, formând un business în creștere care reprezintă incluziune, optimism și, peste toate astea, distracția în modă.

“Este greu de crezut că au trecut zece ani de când am văzut-o pe Agyness Deyn tunsă scurt cum se plimba în bluze care țipau "UHU GARETH PUGH" și "CAUSE ME PAIN HEIDI SLIMANE" către oricine voia să asculte"

Colaborarea frecventă a lui Holland cu make up artista extraordinară, Cher Webb, a fost de bun augur. Au lucrat pentru prima dată la o ședință foto cu tematică de vacanță în urmă cu trei ani, iar perechea s-a reunit pentru show-ul retrospectiv de zece ani al lui Holland, ca parte din seria V&A Fashion in Motion - un show public cu o defilare, încununarea perfectă pentru împătimiții modei

Cher Webb: Abordarea lui Henry este mereu atât de distractivă, de colorată și de prietenoasă. De fiecare dată când am lucrat cu el, la sfârșitul zilei te simți parte din echipă. Vreau să port toate acele ținute! Tot ce am văzut azi mă face să mă gândesc "Oh,uită de asta, vreau să port asta și asta și asta!" Iar el e mereu foarte prezent la ședințe foto și la show-uri - alți oameni mai vin, mai pleacă, dar el e acolo de la început și chiar se implică.

Henry Holland: Nu e normal să fie așa?! Eu zic, "Ce îi faci la față? Cine ți-a zis să-i faci asta?" (râde) Eu mereu mă gândesc că e o atmosferă bună. Brandingul se rezumă la a fi jucăuș și distractiv, așa că este important să ai această atmosferă și în studio atunci când lucrezi dar și la ședințe foto. Pentru mine, totul ține de a spune o poveste - fie că e prin intermediul designului, luminii sau muzicii pe care o punem, look-ul de frumusețe, look-ul de păr, unghiile. Toate sunt la fel de importante ca hainele pentru că totul ține de cum spui povestea.

“Hainele mele sunt destul de fanteziste și îndrăznețe așa că este foarte important sa alegem o fată care sa nu arate ca o căprioară speriată.” – Henry Holland

Cher Webb: Mereu ai o idee puternică înainte să ajung eu și deja ai făcut colecția gândindu-te la această persoană. Știi exact (dacă) are nevoie de un machiaj specific pentru buze, sau dacă vrei ceva luminos - ca o piele văratecă, transpirată pentru Rave Cave! (Colecția Henry Hollande inspirată de hacienda pentru London Collections pentru Men de anul acesta). Erau acoperiți de gloss...

Henry Holland: Nu este ușor să realizez un look care să fie foarte high-end și sofisticat, când zici "Noi vrem doar să-i facem să pară foarte transpirați!" Și mascara să arate aplicată de trei zile. Cum o scoți la capăt?! (râde) Dar nu a existat ceva despre care să zic că nu s-a potrivit - cred că noi chiar ne potrivim. Câteodată când realizezi un look uniform, evident că nu toate femeile arată grozav cu buze foarte închise la culoare. Așa că, pentru ultima colecție toamnă/iarnă am creat un look diferit pentru fiecare model: tunsori diferite, mărimi diferite, înălțimi diferite...

Cher Webb: Exact. În loc să punem fetele să mărșăluiască pe podium în aceeași uniformă. Înseamnă și că gândim puțin în afara tiparelor.

Henry Holland: Cred că moda este mult mai "în afara tiparelor" acum. Sunt atât de multe fete celebre cu personalități puternice încât este frumos să le lăsăm să strălucească - spre deosebire de uniformitatea din mijlocul anilor 2000 care a îndepărtat identitatea acestor fete. Hainele mele sunt destul de fanteziste și sunt foarte îndrăznețe așa că este foarte important nu doar să luăm o fată care arată ca o căprioară speriată, pentru că hainele n-or să vorbească. Trebuie să ai acea prezență.

Cher Webb: În ziua de azi, fetele chiar te întreabă: "Mă poți da cu niște tuș de ochi?" sau alte lucruri de genul acesta. Ele chiar simt că pot pune astfel de întrebări pentru că nu mai este totul la fel de strict ca acum câteva sezoane. Sau se duc la baie și se întorc și îi spun designerului: "Să nu crezi că eu am făcut asta!".

Henry Holland: În zilele noastre, când creezi haine de damă trebuie mereu să ai ca puncte de referință femeile din viața ta, fie că sunt personaje istorice sau oameni din jurul tău, pe care îi cunoști și care te inspiră. E important să introduci acele personalități în show-uri. Ca în cazul tricourilor. Prima dată când, le-am făcut, am spus că vor fi doar pentru mine și pentru prietenii mei, într-un cerc restrâns și apoi conceptul a rezonat cu lumea. A fost totul pentru copii ai modei ca și mine: a fost ca și cum voiam să intru în săptămâna modei și să sar gardul, să-mi mărturisesc dragostea pentru acei oameni. Sunt foarte serios când vine vorba de modul în care lucrez și sunt foarte devotat și motivat, dar sunt motivat pentru că vreau ca din ce în ce mai mulți oameni să simtă un impuls de distracție.